Blev bra tillslut

Heh denna dagen trodde man skulle gå åt skogen, med de prov man hade.
Men det gick bättre än förväntat,  med min 1 timmes pluggning så klarar man två prov inte illa :D
sen fick man sluta lite tidigare.
Jag hade tänkt fixa Peace & Love meen det gick inte så bra med det köpandet, jag är seeg
som vanligt, hade vatt kul.
NU så är det fredag gör inte så mycket tar det lugnt messar lite, haha blir en del per dag ^^
men det är skönt att vara hemma med,imorn är det eurovisionsfinalen :D  jiee heh jag gillar schlager okej...haha de är så lätta att lära sig, typ tvågånger så kan man den. Ja det kan jag göra lära mig lite nya låtar, då har jag en sysselsättning

hörss byee

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0