Friluftsdag

Idag har det vart friluftsdag i skolan, paddla kanot gjorde man, heh det var lite kul.  Fast lärarna har inte så stor kolla så man smet hem lite tidigare.  Sen tog jag bussen hem och det finns typ EN buss som inte går till öregrund mitt på dagen, den lyckades jag hoppa på, så gick den sista biten :P tog en timme men men lite motion är alltid behövligt.
Skytte har jag också vart på, gick väl sådär , så sitter jag här och velar, Micke var ju så snäll och bjöd med mig till BJ, för det har ju inte blivit nåfon studentskiva iår :P  men det känns lite halv värdelöst d man inte har någon annan man känner och inte en droppe att dricka innan.  Men det var en fin tanke =) Micke är snäll han

oww shit LOST börjar nu, måste kila  tjao!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0