I skolan

Nu sitter man i skolan och har berättar teknik,  det är lite segt att sitta i en sal utan fönster, vill hellre vara ute och mysa i solen.  var ute ganska mycket igår, kände att jag fick lite färg, som tur är så bränns det inte i alla fall.
Var på bio igår var jag med, på Step up 2 the streets.   jag tyckte om den, var as bra musik !  ville shaka lite kände ja hehe, Marie sa åt mig att vara tyst när jag satt där och sjöng med hehe. Sen så sov jag hos Joanna. 
Vi hade idrott igår med, vi har ju kanske inte den bästa idrotten i sverige meen jag kanske får MVG där ;) och det är jag stolt över:D  är alltid på varenda lektion, mycket stolt!  och kanske MVG i mediekommunikation.  hoppas hoppas!..  bara jag skre tillräckligt på den sista uppgiften så.. men kommer säkert inte få det ändå =(   Men skit samma jag är lite glad ändå, det finns så många underbara människor runt omkring mig :D fast det skapar med en del problev, vt snart inta hur jag ska göra längre...

Nej men nu börjar vi snart här igen vi höres

ciao ciao

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0