just so you know

Heh mina humörsvängingar är ganska djupa ibland känner ja ^^
egentligen mår jag bra men när man börjar tänka tillbaka på nått som var bra,
bara vänskap men en bra sådan, då blir man lite nere. Men det är inget
man kan göra åt nu. Bra att du är lycklig iaf :)

 I shouldn't love you
But I want to
I just can't turn away
I shouldn't see you
But I can't move
I can't look away

And I don't know
How to be fine when I'm not
Cause I don't know
How to make the feeling stop
Just so you know
This feeling's taking control of me

And I can't help it
I won't sit around
I can't let her win now
Thought you should know
I tried my best to let go of you
But I don't want to
I just gotta say it all before I go
Just so you know


Halle var här nyss, var ute och gick en sväng i det fina vädret, och idag har man vart hemma
heh var duktig och tvättade fönster.. shit proven, hm samhäll och berättar teknik och jag har knappt börjat,
heh bussen imorn då^^
Men det är nu innan sommaren man orkar inte, jag brukar vara väl förberädd annars, men nu har jag bara inte orkat engagera mig. heh men det blir nog bra tillslut ska nog börja nu :D

bybye

image14

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0