Tisda idag då

Det känns som torsda,  hm denna vecka är så lång! om man jämnför med de andra^^
Idag har ja haft tv produktion, det har gått ganska bra, men dagarna är långa så det är slitsamt.
Sen så fyller min plast pappa 40 idag så var och fira lite där, vi bor inte i samma hus längre men det var trevligt
en massa folk. Heh det är två killar i släkten.. inte min men nästan, och den ena ser ut att vara äldre än den andra men han är t.o.m yngre än mig! 91:a lixom han ser ut att vara minst 89: a haha men åldern är inte lätt att sätta på folk. Som i helgen så var vi på fest, det var en salig blandning på åldern där, men kul var det.

Igår var den ultimata dagen tycker jag, den inne höll allt eller aa mest lyckligt :D  hah sovmorgon läänge, men Rasmus väckte mig lite där men det var gulligt att du ringde =) sen var det event i skolan. Bra jobbat allihopa det var dunder kul hehe.   Sen så fick man reda på att josef var skadad.. det var väl mindre kul=/ men messa och fråga hur det var med han iaf :) Så satt jag och spelade Zoo Tycoon hela dan :D oj oj oj vad tiden går där alltså..som sims men man bygger en djurpark ^^   sen precis när jag höll på att somna så ringde Jonas :)  och det ska jag säga er är mycket ovanligt, men trevligt, han är tydligen uppe i Umeå som utbytes student i en vecka. fast Andreas hans kompis, ja jag har väl snackat med han en del med men. aa iaf han hade tydligen blivit knivskuren=/  det händer så jäkla mycket där tycker ja, självmord, olyckor och ja en massa konstigt
Nej men nu ska jag nog ta och fira att vi inte har något mer prov som man behöver plugga till på kvällarna :P
Faast det kanske inte har blivit så mkt  nu på senare tid, emn proven har gått bra endå :D  tror ja det har kännts bra iaf .  Men jag har ju vart jätte inne i en bok, som man börjar få mardrömmar av nu:P
Måste veta slutet bara 4 böcker kvar !

ciao

image16'
Mitt zoo haha kanske inte syns så bra men mkt folk är de ;D

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0