Hahah 3/8 Måndag

Haha jag har ju nästan mer läsare per dag när jag inte bloggar än när jag gör det, såg nu att det var två veckor sen Ooops.
Men jag har inte riktigt haft tid att sitta här, när jag inte jobbar så är jag med älskling eller någon annan. Det är inte ofta som jag sitter hemma och har tråkigt som jag gjorde förr.
Det känns lite som om livet flyter just nu.

Denna veckan är det båtvecka in Öregrund, det är ganska kul, det största som händer i Öregrund, men jag hade helst inte velat varit här, för det är SM i Jönsköping som är varje år vid denna tid, inte alltid i samma stad men. Det är grymmt kul, träffa folk är halva grejen. Kom faktiskt tvåa i fältskjutning här om året, Rena rama lyck träffen, tror det var andra tävlingen eller något. Men det var roligt att vara på pallen för en gångs skull.
Men iår så jobbar jag, vilket inte är jätte tråkigt heller, men jag ska på JSM det har jag bestämt, det är i september tror jag och det vill jag på!   Jo det är den  11-13 September, Det är om inget annat ännu roligare för då är det en ungdoms tävling där man max får vara 25 år. I år är denna tävling i Kristanstad så det är en bit.

Men nu hade jag tänkt göra mig iordning för jobbet, tar nog hem någon film ikväll, det är en bra fördel man har på jobbet man får låna filmer. =)

tjing!


Sm 2007


heh Lina tvåa

En massa packning man får bära på hela tiden


Sköna människor man träffar.

Skytte är en underbar sport!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0