last day 30/8 Söndag

Idag var den sista dagen på jobbet, eller kanske inte sista dagen för hela livet kan man hoppas, det skulle vara bra med ett helg jobb med :) men inte varje helg, de skulle jag nog inte orka.
För imorn så får man ju skolan att tänka på med, men vilken skillnad det verkar vara från att gå i gymnasie, tiderna är sjuka, ibland börjar man 14 och ibland slutar man 10, det är man inte riktigt van vid, med det ska bli roligt :)

Kvällen ska jag ägna åt att plugga teori!
för vill verkligen klara det imorn så jag får körkortet :)
Hade en period där allt misslyckades förrut, men nu börjar det vända, men de kommer
säkert ha vänt tills imorn igen :(

HAr lite pressat schema imorn då jag skriver klockan 11 och skolan började tolv, på helt skilda ställen, emn som tur var så har man ju den akademiska kvarten med så kanske klarar mig ;)

nej nu ska jag sätta igång med pluggandet!

tjing!




Lyssna på han med så kommer det att gå fint med pluggandet, får passa på när älskling inte är här.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0