hemma men start iväg igen 9/12

Kom hem nästan precis från skolan, ska iväg på skyttet snart. :)
Har vart en hektisk dag, eller hade förväntat mig att det skulle vara jobbigare men seminarium men det gick bra tror jag.

hehe det var lite roligt häromdagen.
Jag är en sådan som aldrig nästan kollar på amerikanska humorserier som scrubs, 2 and a half man och liknande. Slog över till en kanal och då var det "How I met yout mother". jag som aldrig har sätt det förr men mindes att Britney Spears var med och gästade ett program, jag sa det till Marcus att det hade jag läst någon stans.
Två sekunder senare så stiger hon in genom dörren, haha vi lyckades alltså se just det programmet xD Helt sjukt !



Det var som med O.C jag har sätt det 2 gånger. med ett års mellanrum ungefär, tror ni inte att det var samma avsnitt som gick båda gångerna, hur kommer de sig lixom  är det ödet haha


lite tankar kort

Kommentarer
Postat av: marie

haha shit:P ska inte du fira nyår? :O

2009-12-09 @ 18:51:17
URL: http://marieeee.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0