Inte så smart 1/12



Att jag tog en powernap i två timmar igår. Det märktes på kvällen när man skulle sova på riktigt. Vred och vände mig i vad som känns som timmar. Men det är smällar man får ta. Imorn så börjar jag lite senare så det är naajs!

Just nu så sitter jag och skolkar typ, nej men den där föreläsningen var inte så intressant så skippade det och satte mig vid en dator och skrev ut istället. Kändes lite viktigare på någe vis, så slipper man sitta kvar senare och göra det. Ska snart iväg på tentagenomgången, vet väl inte riktigt vad jag ska säga där, glömde tentan hemma för tänkte igår att jag aldrig mer ville se den, men kom på nu att det kanske hade vart bra att haft den.

Måste ner till staden och fixa lite böcker sen med. Ställa mig i biblioteket en stund med och kopiera hade jag tänkt, så blir nog inte så tidig härifrån ändå.


ikväll är det bioplaner på gång. Pratade med mamma igår och hon sa att hon tänkte gå på bio idag, jag med sa jag. Sern visade de sig att det var samma. Luftslottet som spränges, oj vad jag vill se den. Har inte läst boken just för att jag inte vill veta hur det slutar förrän jag har sätt filmen, tycker de andra har vart lite sådär just för att man vet vad som ska hända.

Nej man kanske ska röra på sig


 




Kommentarer
Postat av: JanE

stackars lilla lina som intevet slutet, som tur äe kan lilla joanna berätta allt hon behöver veta;)

2009-12-01 @ 14:18:37
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0