Luftslottet som sprängdes

Kom på att jag aldrig skrev om den fast jag var på bion.
Det är ju då tredje filmen i stieg larsson serien.
Jag tyckte att den var helt okej, jag har gillat de andra två filmerna så då kan jag inte tycka illa om denna heller.
Vad som var lite jobbigt var att det var väldigt mycket snack, det fanns inte så många ögonblick i filmen som var så spännande. Det var väldigt många namn hit och dit som man skulle ha koll på. Men jag tycker att skådespelarna är så grymt bra med så det är svårt att dissa filmen.
Har inte läst boken så vet inte riktigt om de hände likadant i den, jag kommer väl inte hinna läsa den förrän jag har gått klart denna skola, om ca 3 år så det får jag skriva om då ^^
Nej men filmen får i alla fall en 4 av mig, jag tycker inte det är så många svenska filmer som håller den klassen!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0