Mat mat mat! 2/12 Onsdag

Nu är jag hungrig som en varg, har vart uppe i en halvtimme nu men måste nog snart ha lite frukost.!
Usch det ser så kallt ut ute, det blir nog ett par långisar idag. haha de kan hålla värmen i alla fall:)
Skolan börjar idag vid 12, förargligt att man måste åka redan vid 10, men så är det när man är landsbo. Men luften här är frisk i alla fall!
Ikväll är det skytte som gäller, fika ska jag ta med då. Får fixa något inne i Uppsala. Ska även köpa e chokladkalender, kan ju inte missa det. Den chokladen är ju så god med !
Nej nu är det frukost som gäller!

Kommentarer
Postat av: JanE

jag skulle köpa en chokladkalender igår men då hittade jag ingen ... :'(

2009-12-03 @ 02:57:54
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0