Misslyckad? 16/12 Onsdag

Eller otur, fick tillbaka hemtentan som vi skrev för ett tag sen, 0,5 poäng från godkänt =(
Måste göra om skitet, eller som tur var inte hela! Det var 4 upgifter sóm man skulle göra, det är bara 1 som ska göras om helt, de andra kan man lägga till saker på. Så det är ju positivt, så förhoppningsvis så kan jag skrapa ihop de där sketna poänget. Satsa på Vg haha för nu vet ju jag vad som jag har skrivit bra och vad som ska ändras :P Fast man kanse inte kan få VG på en omtenta?

Åkte till Uppsala och var där vid 11, handlade lite, så nu är det bara pappsen kvar. Gick till skolan, vi satt i arbetslaget och snackade lite väntade på att lektionen skulle börja, men den var inställd. Känns lite onödigt men man kom hem lite tidigare i alla fall, så då kan jag åka och skjuta, något roligt idag i alla fall!

Det hade tydligen vart rån i Norrskedika idag, eller inatt rättare sagt. Tyckte det var lite konstigt att en polisbil åkte omkring här imorse. Men det var ett par om jag inte har fel som blev rånade och bundna, han killen eller gubbe eller vad det är ville inte ge ut kodlåset till kassaskåpet så rånarna tog det med sig och bilen. Undra om de blir tagna av farbror blå.

nej lite mat kanske!



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0