Typiskt 15/12

Nu när man skulle in på toan och hade tänkt duscha så då ska självklart hela familjen in dit. Marcus kommer ju om kanske 10 minuter och då om jag säger att jag måste gå och duscha så blir väl han lite purken för jag har ju haft hela dagen på mig xD

Men alltså tiden går ju så himla fort, man får aldrig det man har tänkt sig att bli gjort. Jag hade tänkt lägga över lite filmer på laptopen, men då har jag självklart laddaren hos Marcus och datan dog. Slipper släpa på den imorn i alla fall, för ingen ide och ha med den om det inte finns något batteri.

men fick det uppstädat lite i rummet i alla fall. Jag lyckas alltid stöka till det ännu värre när jag städar för att sedan ska bli klart, det gjorde jag idag med. Kom hem för någon timme sen, hade vart och fikat, det såg ut som ett bombnedslag. Men nu har jag plockat bort det värsta, dammet syns bara på dagen, och så ljust är det inte i så många timmar :P

Planen för imorn är att inhandla Marcus present, ska inte avslöja någonting här för han läser ju faktiskt. Men det blir nog bra ändå :P Sen lir det till skolan en sväng, eller i ganka många timmar, eller snarare sena. För om det är någon dag som vi går sent så är det just onsdagar, då jag vill hinna hem till skyttet, men får se hur det blir med det. Jag är ju på G nu så vill ju skjuta!

Idag var det ju andra avenyn, har dock inte sätt det än, väntar på min älskling så ser vi nog det då. Men måste erkänna det börjar spåra lite, inte lika radikalt som LOST gjorde men ändå.


Schneee



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0