Usch 16/12

Det är nästan så att man undrar om man klarar detta =/
Men känner nog så för att PMS:en börjar komma, man blir lite känslig då.

Men jag skickade till min lärare att ja det var ju synd att man bara var 0,5 poäng ifrån godkänt, sen frågade jag vart man hämtade omtentorna. till svar får man  Du det var faktiskt 1,5 poäng 9 var godkänt!
Det känns som att pissa på den som ligger. Ja jag vet att jag inte klarade det men det var ju fortfarande inte med stor skillnad. Jag blir bara irreterad. jag är ju verkligen inget IG barn heller. har väl fått 5 i mitt liv och två av dem är nu :S. Men får väl se till att jobba ÄNNU hårdare då. Kommer gå in i väggen tillslut:P

Är glad att jag har min älskling som stöttar en =)

Imorn ska jag se Darin med så då blir det en toppendag!
ingenting ska få förstöra den dagen!



Får bli samma bild som sist, haha mina 500 bilder är hos mamma.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0