En riktigt naajs hejlg! 20/7 Måndag

I fredags så var det personalfest!
Helt galet kul! =)
Carina, chefen, var väldigt hemlighetsfull innan.
Men vi åkte ut till en ö. Vi åt och gjorde en massa roliga lekar som carina hade hittat på.
Efter det så åkte vi med båten in till Öregrund, där åt vi på Terassen.
Kristian Luuk och Carina Berg var där men blind som jag var så missa jag det totalt. Shit happends
Sen så gick vi Till Hummel och var där tills det stängde, min älskling var med där, vi tog bussen hem till mig sen. =)

På lördagen hände inte så mycket, jag jobbade till 22. Sen hade jag vart så "smart" att cykla till jobbet. Så jag fick cykla hem med, lite mer än en mil. Men det var ganska skönt med :)
Väl hemma så somnade man nästan på en gång för skulle upp och jobba med.

På söndagen så var det jobb till 15, sen åkte jag in till Uppsala med Halle och Joanna. Vi såg Harry Potter,
Den var as bra, men 2 och en halv timme går så fort.

Det var lite tur att vi fick biljetter. För jag ahde inte bokat eller reserverat. När jag skulle göra det så gick det inte för man kan tydligen bara reservera hälften av alla sittplatser i salongen och det var redan gjort, sen har jag inget betalkort heller.
Så jag tänkte att jag skulle ringa SF kundtjänst och fråga om råd. Men den värsta surtkärringen svarade, shit hur fick hon det jobbet.

Men jag ringde Marcus istället så hjälpte han mig :)

Är där nu ja, han sover och jag läser lite blogggar, är ledig idag, men har gått och blivit lite sjuk så kan knappt prata.
Hoppsa det går över snart.

Tjing

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0