Studentbilderna! 3/7 Fredag

De har kommit. Man fick som en liten bok. :)
Ska nog ta med mig den och scanna in hos Marcus.
Han är hemma i Sverige nu, påväg hem.
Jag ska dit senare, först så ska jag och mamma åka till Öregrund och ta hand om kusinen Wille. :)
Har inte sätt han på ett tag nu.
Man hinner inte så mycket känns det som.

Igår så åkte jag till Sara istället på kvällen, vi kolla på film prata lite sen somnade vi.
Hon skulle upp och jobba så åkte hem vid alv åtta tiden, så har vart uppe ett tag.




Det var en ganska konstig film, skådespelarna överspelade ganska mycket tycker jag.
Som vanligt så tycker man att de fattar korkade beslut hela tiden.
Tara Reid var ju med så det var inte så ett otippat slut.

Internet krånglar här hemma, så om man ska se ett program på internet så tar det två timmar istället för 45
minuter. Fst det gick bra imorse när ingen annan var uppe.

Sen har jag städat mitt rum med, kommit fram till att ett köpstopp på kläder kanske skulle vara bra, känns som om det är så mycket osm man inte använder. Jag klarar mig på det jag har, en det är ju lätt att man tröttnar på det man har och köper annat.
Men ska försöka bli bättre och spara pengar  har 11000 på sparkontot nu så det är bra. Fast ska ju till Skara på söndag så då kanske det går åt lite.

Fram till dess så ska jag njuta av dessa två lediga dagar.

tjing.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0