Wiiee 11/7 Lördag

Ja jag är faktiskt hema en lördagkväll, helt slut är jag med!
Har jobbat sen 15, sne fick jag stänga nästan själv (A). IMorn blir det på riktigt!
Men det gick bra idag så, det ska inte bli nåfra problem.

Fick ett jätte bra besked idag, jag kom in på min skola!  Yes!
Känns så br att ha något att göra i höst!
Fast hade väl kanske ahft ett jobb men det är bra att plugga, nu har jag fått ihop lite pengar med under sommaren så
ska försöka att inte ta några lån. Man kankse kan få jobba på helger med.
Vad som kommer kosta är nog busskorten :S
Men det får man väl klara, hade ju knappast blivit billigare med bil heller så :)

Min morgon spenderade jag hos Marcus, vi ringde lite kund support, Grattis Viasat ni har fixat en telefonkö!
De hade ni inte förra veckan då vi med ringde, men då kom vi på lösningen själva, men inte denna gång!.

NU ska jag fortsätta se på film med min bror =)

På måndag blir det roligt!!!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0