26/3 Torsdag

Hm nu sitter jag här och har precis städat rummet, det luktar gott från när man har torkat golvet  =)
Marcus är påväg hit med, så de känns mysigt.
Jag har vart hemma idag, igår var jag ju hemma med, det är alltid bra att vila i två dagar, tror inte det blir bättre av att man
åker till dagiset. Hade ont i huvudet när jag vaknade med. Men jag till tillbaka, för det är en rolig praktik jag har :)

Sen så blir det inte som tänkt i helgen. Jag är för gammal för skyttetävlingen. Men nästa helg så blir det SM. Då blev det en dag till istället för vi ska skjuta klockan 9 på morgonen i Eskilstuna och då vill man inte gärna åka härifrån på morgonen så vi åker på fredagen. Det ska bli grymmt kul. Halva nöjet är att åka iväg på olika ställen i Sverige och träffa folk och umgås. Det är nästan det som är hela grejen med skyttet.
 
Nej ska väl hinna lyssna på några Darin låtar innan herrn kommer ^^


tjing!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0