Då är det söndag igen 15/3 Söndag

Då var det söndag då, denna helg har känts som ganska lång ändå, var hemma och var sjuk i fredags, fast mådde väl kanske inte så jätte dåligt. Jag och Marcus möblerade om hans rum iaf, städade och så, det behövdes^^
Sedan på kvällen var de träff med tjejjerna, vi hade trevlig(:

På lördagen hände det kanske inte så jätte mycket, var hos halle ett bra tag, kom hem, kollade lite på film, åt. Sen åkte vi till Kenths bror och kollade på Melodifestivalen. Alltså jag hejjade ju på Måns, men var glad bara det inte var snälla, snälla som gick vidare. Det kanske var bra att skicka någon lite annorlunda, chocka Europa lite.
Just det Marcus dök upp på kvällen med :) Lite halv drucken men det är alltid trevligt att ha han här. Han åkte föresten nyss för att kolla på ishockey. Men det lät som om han skulle komma tillbaka en ^^ 
Nej nu måste jag plugga lite teori!

hejsvejs


Halle

Marie och Janne

Tegan och Sara

jag slöandes på soffan

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0