Dagis 5/3 Torsdag

Just nu så är jag på en föskola på min praktik, och jag älskar det<3
Barnen är så söta, de ger en kramar när man ska gå och vill alltid leka med en =)
Man får teckningar heh. Det är en tjej som precis har flyttat hit som är så smart, 5 bast och kan
läsa nästan med bättre inlevelse än mig när vi läser saga, Skriver fint gör hon med, men dialekten är nästan
bäst, om man tänker sig mysteriet på greveholm heh.
Sedan så går min kusin på dagiset där med, fast på en annan avdelning. Han är inte så gammal bara ett och ett halvt så först idag när jag stötte på han så kände han nog inte igen mig,kollade lite konstigt bara men andra gången då tog han i min hand och snackade på sitt eget språk^^ så visade han lite bilar. Ville är söt han =)

Nej nu får jag fixa klart här för Marcus kommer och sist jag hade städat i mitt rum då sa han att det inte syndes, blubb.


Ville i somras



Tjeis!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0