Ute 19/3 Torsdag

Nu sitter jag och käkar lite glarre, för glass är väl inte godis?
Har ett litet mål med några brudar att inte äta godis på ett tag :) hittils går det bra:) Fikat är de nog värre för mig i mitt liv heh

idag har vart en bra dag fast jobbig, har vart ute med dagisbarnen på utflykt till en dagmamma, som jag faktiskt har vart lite låne dag barn hos förr. Det menas med att  har nog vart där när min dagmamma var sjuk eller liknande ^^
Men de var skoj, gjorde kolbullar  och grillade korv, var ute i det fina vädret var härligt.

Sitter och vänta på bussen till Marcus med. Han jobbar så ska hem till han själv först, men det är trevligt:)

Måste nog städa upp lite med.

tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0