Damn! 12/11 Torsdag

Jag känner mig sjuk, inte sådär sjuk när man har ont i huvudet och så utan mer snorig, de kanske inte är så konstigt när man är på en förskola.
Men får inte bli sjuk till helgen! ska jobba tre dagar på Shell, sen ska jag göra ett litet uppdrag på lördag natt med som jag har fått av far min :) Så lär inte bli mycket sömn då.

Jag trodde jag skulle förlora allt jag skrivit denna vecka, eller allt och allt. Vi ska skriva observationer. Det ligger på min stationära dator. Men när jag skulle sätta igång den så funkade det inte, efter 3 gånger så sparkade den igång och då sa den någt om Error, men efter lite tänk så hoppade den igång.
Visst det kommer upp varje gång man startar datorn att det är fel på en fläkt, hm man kanske ska fixa det innnan datorn pajar ihop helt. Men var glad att den startade annars hade mina observationer försvunnit :(

Ska skriva en nu egentligen men de får jag göra snart, måste packa lite först, ska till Marcus sen.
De ska först göra en sak som jag hoppas på sen blir jag hämtad. Ska till den roliga ungdomsmottagningen med, om det inte är stängt för tredje veckan irad. Börjar bli kris, måste fixa lite piller, vill inte ha några småttingar nu!

Hm kanske ska lägga upp lite bilder med.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0