Hoppsan 19/11

Skulle ju börja plugga idag ja men det har inte blivit av än.

Vi var hos mig imorse, sen blev det strömavbrott precis när vi vakna, så jag satte igång laptopen och kollade på film, Marcus sovlite till han. Sen gick vi upp och åt frukost, tog det lite lugnt, åkte till gimo.
Marcus var tvungen att köpa en skjorta tills imorn, begravningen är då.
Vi gick upp en sväng till hans farmor med och där var marcus pappas syster, så fick träffa henne med =)
Det blev lite fika och sen gick vi hemmåt, nu hamna jag här för en kort sekund. Sen ska jag väl sätta mig ner och ta tag i hemtentan.


Sen förstår jag inte all hysteri inför New moon, så bra var inte twilight, visst den var inte dålig men det hände ju inget i twilight ingen riktigt fight. Oj de onda kom och förstörde brännbollsturnering och sen då??
Robert Pattinson är dessutom inte ens snygg! gosh vad har man fått det ifrån


En premiär som är värdväntan är därimot Luftslottet som sprängdes. Fast tycker inte att man har fått vänta så länge på den tredje filmen av Stieg Larssons böcker. Men den får gärna komma nu för mig, har inget emot det!
Nästa helg gäller det.




Kommentarer
Postat av: Sara

Men hallå missade du att de fightades i balletstudion och hon blev biten :P...



2009-11-19 @ 15:40:10
Postat av: Lina

Sv hahah ja men det var ju så uppenbart vem som skulle vinna då :P Det måste hända något i mitten med av en film för att det ska bli intressant xD :D

2009-11-19 @ 18:54:30
URL: http://Http://erikssonlina.blogg.se

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0