Lördag 14/11

Jag tycker det känns som söndag!
För brukar inte jobba fredagar på macken, men igår gjorde jag det, innan det var jobb så var jag på praktiken. Så blev på pappret en lång dag men det var lugnt! Var mest rädd för att jag hade glömt något när jag stängde igår, men chefen har inte ringt än så. ;) För det var ett tag sen jag jobbade.

´Känner mig inte superfrisk, såhär brukar jag bli på vårkanten inte på hösten!, Näsan rinner och ögonen med har börjat idag, jobbit att ha smink då, men man vill ju inte se ut som ett vrak heller, läpparna blir så otroligt torra med för att man bara kan andas genom munnen. Så ser väl ut kanske som ett vrak vilket fall som helst.
Men jobba ska jag!

Börjar klockan 14 så någon timme kvar. Ska kanske lägga mig ner och läsa en stund så har jag det gjort.
ska upp inatt med och köra hem pappa och hans kompisar, kul att gå upp kvart i 7 imorn säger jag då efter den natten, men det klarar jag nog!



Det gick bra i torsdags, nu är nästa förhoppning imorn!


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0