Lycklig men trött!

Idag har vart en jobbig dag! eller natten var nästan jobbigare. Igår kväll hade jag tänkt somna en liten stund innan jag skulle hämta pappa och hans kompisar, men tror du att man kan sova då?
Nej jag låg och vred och vände i 3 timmar innan jag gav upp. Sen prata jag med Marcus, hämtade honom, vi åkte hem till pappa och precis när jag skulle ta nattmacka så skulle jag åka och hämta de. Sen kom jag väl inte hem förrens 3 halv 4 och jag skulle upp vid halv 7 så det var inte så lyckat :P
Men var ovanligt pigg på jobbet, tröttheten kommer nu istället.
Sen är det så att jag och Marcus var och kollade på en lägenhet i veckan som var, sen var Marcus till banken. Idag blev det klart att vi får den! :D  en tvåa i Gimo blir lite närmare till skolan och Marcus jobbar ju i Gimo, en fin lägenhet tycker jag, perfekt för oss. :)
Det blir i början av Januari som flytten blir av, jag längtar, då vet man man vad man kan önska sig i jul med.
Nej nu ska jag byta om, åka och hämta den där jäkla påsen på jobbet, mamma var in och lämnade en påse som jens skulle ha, tror ni inte att jag glömmer den då!, blir så less på mig själv, sen så ska vi få främmande med så ska hinna damsuga, mindre en än timme nu!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0