New moon 26/11 Torsdag

Joanna har dålig inverkad på mig, det är inte många gånger jag är uppe till 5 på morgonen, så undra vems fl det var xD
klockan kvart i 4 så kom hon på att storstäda badrummet. Så nu är det skinande.

Men man hinner ganska mycket när man är uppe en natt. Vaknade vid 12 idag, så sov väl inte så jätte länge, men då är man nog lite trött ikväll så det är bra.

Igår så var vi då och kollade på New moon, den var fakstiskt bättre än 1:an enligt mig.

Men jag är med i Team Jacob, för jamenar om man jämför hur de ser ut på överkroppen så ser man redan där en STOR skillnad.  Brun och vältränad VS hårig vit och tanig.

Edward är lite konstig med tycker jag.



Det är så många filmer jag vill se denna månad.

2012, luftslottet som sprängdes och paranormal Activity. Blir en lyx månad om man ska hinna med allt det där.

Sen så gick det inte så bra på tentan, det stod U = Underkänt   vet dock inte hur illa det är. Jag säger Ge mig en hem tenta och slopa tentan. Om mer än hälften har misslyckats på två av deras tentor så ska det nog inte hålla på med sådant.

Nej nu ska jag tare lugnt bara



Kommentarer
Postat av: JanE

jag? dåligt inflytande?? knappast!

2009-11-26 @ 22:59:05
URL: http://runningtrain.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0