Ny vecka = ny energi 2/11

Kan jag ju försöka inbilla mig i alla fall.
Det blir skola hela veckan, inte riktigt vad man har blivit van vid, men samtidigt så går man ju inte direkt 8 till 17 heller så det är skönt.
Idag var faktiskt den längsta dagen! skönt att den är avklarad.
Imorn så går jag 8.15 - 10 så det är ju inte mycket att klaga över.
Har dock en del som ska läsas, har inte riktigt hunnit läsa ut den vi har till imorn.
Vi har fått i uppgift att läsa en bok och sedan välja något viktigt och intressant i den. Det har jag gjort i alla fall, utskrivet är det med, trodde det skulle bli panik imorn för vi börjar vid 8 och där man skriver ut öppnar 9. Men det löste sig fint idag! =)

Satt kvar ett bra tag i skolan och sen när jag skulle hem så missade jag bussen med 1 sekund typ, lite surt för jag var väldigt hungrig!
Men åkte till gimo och där fanns det mat x) Är hemma hos Marcus nu, han kommer väl inte hem förrän runt 23 men det finns alltid tv att kolla på :D

nej nu blir det chill och the pill


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0