Rastlös 23/11

Känner mig utråkad men har ändå lite att göra.
Men det blir bara att man sitter här och degar, ( ja nu har jag faktiskt förflyttat mig tilll en stol och ligger icke i sängen)

Älski pälski kommer snart med =) Jag har lust att se något riktigt läskigt! Men det kanske inte är så smart gjort nu vid natti natti tider. Så blir väl Svensson Svensson som vanligt, det lite förvirrande är att vi ser de gamla hos mig och de nya hos Marcus. Eftersom vi är nästan varannan dag hos varandra så blir det lite hackigt och man kommer aldrig ihåg vilket avsnitt man är på.

Det här med duggan, jag kör "jag tränar på bussen" tekniken imorn tror jag, har läst igenom allt men just nu vill inget fasta i mitt huvud så då är det ingen ide. Pluggar bättre när det är lite stressat. in säng är just nu fylld med en massa papper så ska nog ta och fixa det nu




Haha lite kassa att bli bra på bild, att kolla in i kameran och så xD


Flum

Oj vem gömde sig i garderoben



'


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0