Sorry 10/11 Tisdag

Jag skulle ju inte sitta vid internet förren Marcus kom hit id ca 17 tiden, men kunde inte riktigt hålla mig från att trycka på internetknappen när man sitter här vid datorn och pluggar.
Men har gjort klart det jag ska skriva i alla fall, nu är det bara att läsa kvar! =)

Sitter med ett tänt ljus, det gör det hela lite mysigare.

Idag så har det vart praktik, inte en sån jätte lång dag idag. Men det har vart skojigt! Barnen verkar tycka om en och det är roligt. :)
Jag har råkat glömt att säga att jag inte tål laktos, sen så tycker jag att det är lite dumt nu att komma efter 1 och en halv vecka och säga det så då har det inte bara blivit av. Igår fick jag ångra det lite xD Damn vad ruttet man mådde i kistan och haha det var inte bara synd om mig, Marcus stackarn fick med lida.
Sen idag så var det mos, det är ju jätte gott men de har ju självklart mjölk i det så mår väl inte på topp nu heller kanske men. heh smällar man får ta!
För kan ju erkänna att jag inte är värkdsbäst på det där att avstå när det är fika inblandat, men då mår jag inte såhär dåligt!

Min plan nu är att plugga till 17, sen så är det tack och godnatt för boken, denna dag i alla fall.
Ska passa på att gosa lite med kisse nu innan Marcus kommer, då får man gosa emd han istället =)




Jag, fast lite mindre

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0