The Women



Var en ganska rolig film enligt mig, jag är en sån som gillar det mesta i film väg.

Den handlar om väldigt modeinriktade tjejer som har det mesta i materialväg.
Men den handlar mest om en an tjejerna som heter Mary, hennes man är otrogen. Det får hon
veta när hon sitter och hör skvaller på en nagelsalong.
Hennes kompisar försöker att hjälpa henne så gott det går.

Vad jag kan störa mig mest på är att Mary ska verka en natur människa, att tänka på vad man äter och så, men själva skådespelaren har fullt med massa grejs i läpparna så hon ser ut som en anka. Det är inte speciellt snyggt enligt mig. Men det finns kanske inte många i Hollywood som inte är plastikopererade.

Men den får en 3: a för att det är ett litet roligt slut haha




Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0