Dör här 7/10

Av hunger, mat om en timme, hur ska detta sluta.
Inte har jag duschat heller, dålig gjort! ^^
Men jag har läst det jag ska läsa tills imorn i alla fall! (kanske råkade skum läsa lite... okej ganska fort de sista 30 sidorna) Kisse kom och gosade med, man behöver bara säga kom så kommer han. Förstår inte riktigt logiken med att stå och trampa på min mage i tio minuter för att sedan gå och lägga sig vid mina fötter, men är man katt så är man.

Funderar på om jag kanske ska röja upp lite här i rummet för att få tiden att gå, lyssna lite på musik med så går det med fortare.

Kom att tänka på att detta var verkligen min favoritlåt när jag var liten.
Men min cd spelare hackade sönder skivan. :(



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0