here we go again 13/10 Tisdag

Idag har jag lite mer energi. Kanske för att man har vart ute och rört på sig lite.
Det är alltid lite trevligare att åka till skolan och träffa folk än att sitta hemma och häcka. Jag är en
ganska social person. :)

Det är med lite roligt att prata med nya i klassen, eller nya och nya, såna som man inte pratar med så ofta
man får reda lite mer om vad de är för sorts personer, det stämmer inte alltid med den bilden man har från början.
Hade en kille i klassen i gymnasiet, jonas, men han gick under namnet moderaten. Jag trodde jag hade fått en till sån i klassen! Oh noo! Jonas är snäll men dryg om sitt politik tjaffs. Men det visade sig att han i min nuvarande klass inte alls är sån! Sen en tjej som ser väldigt fin ut man kan inte tänka sig henne med skit under naglarna, hon är värsta överlevaren, hon älskar att vara ute i skogarna. haha så fel man kan ha!

 

Idag så började dagen inte så bra, man hörde hur det regnade utanför, vilket gjorde en inte så taggad på att stiga upp. Men fick skjuts av Marcus pappa till bussen för han skulle ändå till jobbet så det var snällt. :) jag råkade dock glömma matlådan hemma =(. hade sätt fram emot den, taco-paj = mumma! Men den stod så snällt där på köksbordet och ville antagligen inte ut i regnet.

Min plan nu när jag kom hem var att plugga, emn jag tycker att jag var så duktig på bussen och läste en hel del! :)
Har väl lite kvar men de får amn väl skum läsa lite.

Nu ska jag klippa och klista lite, skrev ut en karta på färdvägen inför helgen. Men den blev delad + attden ser lite trist ut. Så det ska jag syssla med.

 


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0