I used to rule the world! 11/10 Söndag

En hej dundrades låt som en viss kille har gjort en cover på. Hihi

Denna helg känns så seg, det är bara söndag! Ledig imorn med och det är najs, måste väl egentligen plugga lite granna, emn är så taggad på att åka till södertälje nu, vill ha fredag :D
Men måste klara denna vecka först!

Idag var det en mumsig frukost, smörgåstårta :D
Lite rester från igår kan ju inte bara stå där och förgå.

Jag känner mig lycklig idag på någe vis kan inte sätta fingret på det, men en bra dag.

Ska nog till mormor och morfar lite senare, de kom hem igår från polen tror jag att de var :).
gillar starkt min mormor och morfar, ge de evigt liv!  =)

tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0