Jobbigt värre 27/10

Nu har jag pluggat i ca en timme. Jag har gjort en sammanfattning och lagt till lite saker igår och idag. Det svåra är att veta om man pluggar tillräckligt väl. Jamenar har jag verkligen fått med allt?

Det var en annan sak när man pluggade till ett prov på gymnasiet då hade man kanske max 40 sidor, så hade man pratat om det området länge på lektionerna. Sen fick man också ett antal instuderingsfrågor.
Nu är det en hel kurs som ska vara inpräntad i huvudet, ca 1000 sidor. Sen det jobba är just att veta att så pass många fick underkänt på det förra provet.
Jag tror inte på Gud, men snälla Gud om du finns där uppe, hjälp mig att klara detta, se till att frågorna handlar om det jag har pluggat in!

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0