Klar? 27/10 Tisdag

Känner jag mig redo för en tenta nu?

Hm jag vet inte riktigt, åh blir lite nervös att jag inte kommer fatta ett skit imorn ^^

Men nu hra jag farmat klart (farmville på facebook) Det spelet kan man verkligen fastna i, men nu har jag gjort så att jag inte behöver göra så mycket på några dagar.


Min plan nu är att krypa ner i sängen, plugga lite till sömns. Ska inte vara uppe så länge hade jag tänkt.
Ikäll har man ingen att sova med heller :(. Marcus lanar han och jag hade ingen lust direkt att åka dit och vara uppe jätte länge när jag har prov imorn. Ska få detta överstökat hade jag tänkt så man slipper göra om det.


Men det är faktiskt inte så ofta som jag och Marcus är ifrån varandra xD Kan nog nästan räkna på fingrarna sen vi blev ihop för ca 9 månader sen. =)

ja kul nu kom mamma in :P

Mamma- kommer inte Marcus idag då?
Jag - Nepp han lanar
Mamma - Jaha datorn före Lina...

Haha bra pepp där xD

Nej men en natt klarar man" :D  Haha är bara inne i PMS perioden och då känns ju allt så hemskt ^^

Nej nu blir det nattinatti

 



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0