Morgon 20/10 Tisdag

Har vart vaken i någon timme nu men, vart uppe och läst lite,men kände att en liten paus är man värd.
Det var lite gosigt imorse för marcus han åkte kvart över 5 imorse eller nått, sem vaknade jag av att wilma, en av hundarna, skällde så då ropade jag in henne så sov hon med mig och hon gick inte :O
Det brukar hon alltid göra annars, men var kanske lite trött idag eller nått.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vet att jag måste plugga lite, att plugga är inte det lättaste måste jag säga, inge latmansgöra inte. De ska ju vara som att jobba heltid och det förstår man nu!.

Nej nu kanske man ska tillbaka till arbetet¨.


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0