Morgon inlägg med kanske 23/10

Idag så gick jag inte upp så tidigt som jag själv hade velat, vaknade vid 8 tiden och då kom båda hundarna och lag sig i sängen, man vill inte gärna stiga upp då, de ser ju ut att sova så skönt. =) Så sov en timma till.

Sen läste jag i blondinbellas blogg att hon hade en viss rutin när hon skulle plugga på morgonen och det var att duscha det första man gjorde och göra sig helt klar. Det tror jag faktiskt lite på att man kanske är mer motiverad att plugga när man har klätt på sig än om man sitter i pyamas, kanske inte så ofta man sover i just pyamas men ni förstår hur jag menar.

Så jag har vart och tagit en dusch ätit frukost sen hamnade jag här!

Nu börjar jag känna att ångesten kommer för måste verkligen plugga till tenatan om jag överhuvudtaget ska ha en chans! Det känns lite som om man tänker som de som är med i Lyxfällan, man skjuter upp saker och ting.
Men denna gång så ska jag verkligen lyckats!.



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0