New day 28/10 Onsdag

Sitter nu och laddar lite inför tentan!.
Måste ta 11:40 från Östhammar, så det är en liten bit kvar.

Det där med att jag skulle lägga mig tidigt sket sig igår kväll. Somnade runt 2 tiden tror jag.
Det var inte det att jag inte försökte somna, för det gjorde jag, men kunde helt enkelt inte.
Men så tände jag lampan, läste igenom mina papper en gång till, sen så somnade jag nästan på en gång efter det.

Det var nog kanske så att jag hade så många begrepp i huvudet så fastnade jag på ett och kunde inte riktigt släppa det.

Jag steg upp vid 8 i alla fall och nu börjar man känna tröttheten, det är inte så bra. Måste ju vara pigg till klockan 18 idag.

Nej nu ska jag sätta mig i sängen och fortsätta tagga.



När denna dag är över då är jag nöjd


 


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0