Oopsie 4/10 Söndag

Blev visst inte så mycket skrivet på detta dygn, men det beror på att när man är hos pappa så tar man sig inte lika mycket tid till datorn.

Igår var jag och hälsade på Malin i Vendel. Jag skulle köra det, det gick bra tills jag svängde av på fel väg och kom närmare och närmare Uppsala. När det var 2 mil till Uppsala så ringde jag Malin så fick hon och hennes mamma guida mig. Fick åka ut på E4 köra på motorväg gör man inte så ofta så det var kul att få gasa på lite ;)
Men det tog ca 1 timme att åka dit och en halvtimme hem så jadu lite omväg kanske ^^ Nu räknar jag gimo som utgånspunkt.

Hemma hos malin så snackade vi lite, baka kaka, åt middag, åt kakan, kollade film, spelade spel och kollade på Körslaget där vår förre klasskompis Erik var med :)

Marcus hade inkilning med sitt hockeylag, så plockade upp honom på vägen hem :)

Idag så har jag läst lite, så har inte så jätte mycket kvar nu!
Sen var vi över till min farbror, hans bonusbarn Emmie fyllde 6 år, var där och fira lite, tårta mums!

Är just nu hos marcus, tanken var väl att jag skulle läsa lite nu men har inte så stor lust, men man måste väl!

så ska göra det nu :)

Tjing


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0