Saturdaymorning 24/10

Det kanske inte är morgon just nu men klev upp när det var morgon i alla fall :)
Satte igång datorn min vid 9 tiden och skrev lite inför tentan, har faktiskt inte surfat för nöjes skull förrän nu! Det är start gjort av mig. Börjar känna att jag näsan är klar med min sammanfattning med. Sen så återstår nästa streg och det är att plugga på det. Men mintt mål var att bli klar med sammanfattningen tills på måndag men den har goda förutsättningar att bli klar redan idag!!

Idag så ryktas det om att de blir plankstek till middag, mums mumssäger jag! Skulle vilja hitta på något idag och inte bara plugga. Men det får man komma på sen när man är klar!




( skulle ha publicerats vid 13 tiden idag)


Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0