Uppe med tuppen 1/10 Torsdag

Kände att ny dag ny månad = Nytt liv!
Okej kanske inte så drastisk gick mina tankar men, det är så himla mycket just nu så då är det bra att gå upp itid.
Min buss går 9:56 innan dess så ska jag

- Duscha
- Äta
- Fixa iordning sig
- Packa ihop väskan
- Läsa lite grann

Om jag känner mig själv rätt så kommer lägsta prioritet vara att läsa, men jag får se till att göra det andra superfort!
Min bror är fortfarande hemma så vill inte ockupera badrummet riktigt än.

Får börja på att läsa då!

Tjing!


En exempelbild som alla får med i windows vista. Men har tyvärr inte så många bilder
på den bärbara datorn, hade inte tänkt fylla den så mycket med sånt heller.

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0