Goder afton!

Nu är klockan alldeles för mycket, ska nog ta och dra mig till sängs.
Men kom hem för inte så länge sen och då vill man ju hinna kolla allt på datorn.

Heh det var lite roligt, jag skulle ha sovit hos pappa, men så glömde jag lite saker här hemma så åkte hem istället efter jobbet, men sa inget till Marcus, så när han klev in genom dörren och såg bara en kontur av en människa, då blev han livrädd haha xD  Men sen sa jag Hej älskling, så då fattade han väl att de var jag :P

Jag sa imorse till Marcus, var inte uppe förlänge nu ikväll bara för att jag är borta :P
Men sen hade han tydligen lovat Sin kompis att vara uppe till 4 :P Det var ju tidigt!

16 timmar har jag jobbat idag, det kallar jag bra, men får bara betalt för 7,5 haha så de var väl lite mindre roligt :p resten var praktik.
____________________________________________________________________________

Team Shell är snart igång igen, med början på fredag, men med vad de avslöjar inte vi ;D

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0