Ja sa ju de

Haha min disciplin är noll :P eller jag höll ut till klockan 18 i alla fall.
Sen så började "Marie" snacka, men det var Hannele som snacka, Marie var på jobbet.
Hannele försökte luska ut min och Maries tränings plan, haha gick nästan på att de var hon, Jag och Marie jobbar på samma ställe så ställde lite sådana kontrollfrågor, de svarade hon rätt på, men ganska segt :P

Jag skickade ett sms till Marie om att hon sinkade vårt lag, för att vara riktigt säker, men då kom "Marie" med en dålig bortförklarelse att den låg i väskan som var i köket och de satt och åt och hon ville inte störa :P

Åkte till Östhammar i alla fall för vi skulle ut och gå och då var det bara Hannele som var där :P

Fick ett meddelande från Marie sen, hon fattade inte riktigt att jag skämta. Vi jobbar om varandra denna vecka så vi har inge tid att träna, haha så nästa vecka ska det bli två hårda pass tydligen :P

Lite förvirrat men Marie kanske förstår xD

Men var ute i 3 timmar i alla fall, sen åkte jag till Mamma, gosa med kisse lite och nu är jag hemma.
Det är nog tack och godnatt för mig, imorn så börjar jag 9, jippie !

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0