Måndag

Det är konstigt, när jag åkte i bilen hem från praktiken så hade jag så mycket saker som jag var så peppad att göra, så sätter man sig i soffan och orken är som bortblåst!

Har ingen speciell disciplin på mig själv, men denna vecka kommer vara hård jag vet det.

  • har en hemsida att göra klar
  • ett arbete på 5 sidor att skriva(som jag inte fattar någonting utav)
  • en bok att läsa ut, skriva sammanfattning på den.
  • förbereda mig inför debatter som ska hållas nästa vecka
  • En tenta har jag nästa vecka som är super svår, så den måste jag plugga hårt till.
Men som sagt orken hallå vart är du??

Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

tjutju!

checka SVERIGES SNYGGASTE blogg darling's; JLlicious.blogg.se

2010-04-19 @ 19:25:07
URL: http://jllicious.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0