Oj oj oj vilken dag

Inte undra på att man är helt slut.

Tenta imorse, upp klockan 5. Så har inprinsip varit igång sen dess om man bortser från bussturerna.

Vette tusan om tentan gick så bra, brukar inte tro på mig själv så speciellt mycket när det gäller detta, haha speciellt inte denna tenta. Så ska nog skriva upp mig till nästa som är den 7:de juni. Då ska jag kunna allt i den där miljöskit boken.

Sen har jag hjälpt mamma att flytta, det är en fin lägenhet som hon och min bror flyttar till. Men bra mycket saker och jag tror inte hon behöver en soffa, det finns fåtöljer så det räcker och blir över.
Kisse har vart orolig hela dagen, fick mosa in han i kattburen. Han rev mig inte i alla fall, men gick inte heller in frivilligt direkt. När vi kom fram med han så gick han till Jens säng och sov.

Det är roligt att ha Mamma i samma stad! :D


Haha så trött är jag som min bror var förr när han var liten, somna i maten ^^

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0