Påskafton

Idag så jobbade jag från 11-18. Innan så sov jag.
Sen åkte vi till Tommy och Camilla och har tillbringat kvällen där, haha jag som hade tänkt att plugga, vilken otur :P
Igår så tog jag hem en film från jobbet, fick övertala Marcus för att överhuvudtaget de den, när vi fick igång den då kunde man bara få dansk text, hur man än gjorde! Så då blev det ingen film utan prison break och solsidan istället, men tidig sänggång haha typ halv elva. Jag är ingen vidare kvällsmänniska, är trött nu med ^^

Kommentarer
Postat av: Cathy

Hej Lina!!



Hoppas du haft en fin Påsk:-) Åhh, vilka underbara semesterbilder!!

Tack snälla för dina kommentarer i bloggen, de värmer ska du veta!

Vi alla skickar KRAMAR!!å hoppas vi ses snart!

2010-04-04 @ 08:23:36
URL: http://fourkids.blogg.se/

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0