Då var tentan avklarad

Det känns så skönt!
Det känns också bra, för tror jag har en möjlighet att klara den :)

Efteråt så åkte jag till Joanna en sväng, tills hon skulle till jobbet, mötte sedan upp Tegan, vi skulle köpa present till Janne. Det var snabbt avklarat så tog bussen hem sen :)

NU sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på, Marcus jobbar, jag är inte hungrig, har väl iof plugg att göra men är för trött, gick upp halv 6 så känner att mitt läshuvud inte är på topp.

Tänkte att jag kanske skulle ta och se en film som jag inte har sätt som har stått i min hylla ett bra tag.

Men jag har börjat farsineras över sporten curling, det går ju bra för Sverige med så det är ju kul, de har vunnit de 3 matcher jag har sätt, den fjärde håller på nu :) Tva har tjejerna vunnit och en har killarna vunnit hittils. Tror den redan är avgjord men jag sitter och kollar på repriser från inatten ja



Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0