Hemma!

Efter en fartfylld dag, började i skolan vid 10, slutade tolv, åkte hem gjorde mat och åkte till Östhammar för jobb. Ett ganska skönt jobb ändå på en idrottsanläggning. Man säger mest hej och hej då. Det om var tråkigt var att micron inte funkade så det blidde ingen middag, eller en ganska sen middag.

Nu när jag kom hem så körde jag ett pass med Zumba, det var roligt, det är en video man har på tv: en och man följer deras rörelse, det äår min typ av träning som jag gillar :D

Imron så ska jag till öregrund och skjuta klockan 10 ( varför jag sa ja till detta förstår jag inte själv) så det blir ingen sovmorgon imorn inte. Sen klockan 15 så blir det jobb"  Jag älskar att jobba :D eller snarare lönebesked.

Nej nu sitterjag och väntar på älskling, han skulle tydligen komma hem snart :P haha åkte till östhammar och vände typ :P Men bra för mig =)

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0