hm försökte

Skriva ett inlägg igårkväll, men som vanligt så funkade inte blogg.se, blir lite trött på det ibland.

Idag är det skola som gäller, åker väl vid halv elva, kanske steg upp lite för tidigt men tänkte det är skönt att inte behöva stressa, hade tänkt skriva en sak på bussen men då kan jag ju göra det nu istället, men föörst så måste man göra lite andra saker på internet, som att kolla några andra bloggar och så ^^ Annars så får man ingen arbetsro, börjar tänka att det var kanske bra att vi var utan internet där ett tag, för då kunde jag inte göra något annat än att plugga ^^


Jag var faktiskt ute och sprang igår, men antar att jag fick i mig det jag förbrännde lika fort, jag ör en gottis ja :D

Kommentarer

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0