Jahaja nu passar det

Nu när alla mina ideer för bloggandet har flugit ut ur huvudet då så börjar blogg.se att fungera igen.
I tisdags så fyllde min älskling 21år. Vilket resulterade i att jag bakade måndag och tisdag. Men det blev gott och det tyckte gästerna med verkade det som, ingen dog.
Bullar
Hallongrottor
Schackrutor
Muffins blev det med
Vår fiina fiina soffa
Söt
Nu kan jag ju avslöja vad han fick av mig, en morgonrock, två säsonger av svensson svensson och 1 säsongen av 2 and a half men. Hehe jag "råkade" köpa lost säsong 4 till mig själv. men det blev billigare när man köpte två säsonger (A) eller aa rent tekniskt så hade ju 1 säsong vart billigare

Kommentarer
Postat av: janne

helt enorm!

2010-02-05 @ 13:16:11

Du kan kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0